Landaroth: Autorska Strategia Fantasy
Zawieszona na czas nieokreślony

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Państwa Miasta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna -> Stare Zasady i Reguły
Autor Wiadomość
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Czw 16:01, 07 Gru 2006    Temat postu: Państwa Miasta

Ostatnio przyszła mi do głowy pewien pomysł, otóż jak juz kiedys wam mówiłem terytoria neutralne że zamieszkują je plemiona albo miasta państwa. Więc co powiecie na to by wprowadzic takie silniejsze miasta-państwa do gry? niczym one w zasadzie by sie nie rózniły od normalnych terytoriów z tym że byłyby bogatrsze w budynki, i obwarowano murami a przez co trudniejsze do zdobycia, z więką ilośći lub lepiej wyszkolonymi odziałami... Co wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Freland
Władca Krainy



Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:59, 07 Gru 2006    Temat postu:

I najlepiej było by gdzymy jeszcze duze dochody dzieki nim można było uzyskać, lub znajdowały by się w newralgicznym strategicznie miejscu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seadragon
Syn Tsagana



Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orda Heilar

PostWysłany: Pią 19:13, 08 Gru 2006    Temat postu:

Popieram, przy czym lokalizację tych miast - a w sumie prowincji - proponuję również ustalić losowo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leandor
Wybraniec Ainiss



Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kirast - Idil

PostWysłany: Pią 19:57, 08 Gru 2006    Temat postu:

Fredland z tym się nie zgodze. Zwykle potężnie obwarowane miasta były twierdzami, czymś w rodzaju ostatecznej obrony, służyły jako schron nie jako miejsca zarobku. Ale Amrasa popieram. I chciałbym jeszcze dorzucić zrobienia czegoś w rodzaju polis greckich, miast-państw obejmujących teren tylko swojego miasta i może malutkiej części po za nim. Co Wy na to:>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coen
Władca Krainy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Twierdza Tara, księstwo Pyruna, Landaroth

PostWysłany: Sob 10:20, 09 Gru 2006    Temat postu:

Ja jestem całkowicie za. W Galerii ludzi mamy od groma różnych kultur - Greków, Egipcjan itd, których nie odzwierciedlamy graczami w grze. Dlatego byłbym za stworzeniem takich miast państw, lub nawet małych państewek - polis jak określił to Leandor - dzięki czemu można by odwzorować kultury które odpadły w czasie tworzenia gry jak Thannagarczyków...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Śro 10:56, 13 Gru 2006    Temat postu:

Ok, ale jak sądzicie ile ich powinno być tak w przybliżeniu? Bo ja myślę że to trzeba patrzeć pod kontem bardziej rasowym więć to by było tak:
Złote Krasnoludy - 1
Tarczowe Krasnoludy - 1
Ludzie - 4 (z racji że niewykorzystano 4 podras ludzi)
Jaszczuroludzie - 1
Smok - 1
Ithilidzi - 1
Archaludzie - 1

Suma: 10

I myśle że tyle wystarczy... co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coen
Władca Krainy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Twierdza Tara, księstwo Pyruna, Landaroth

PostWysłany: Śro 14:52, 13 Gru 2006    Temat postu:

Osobiscie nie wiem czy robić je "czysto" rasowe, w koncu tu predzej powinna panowac tolerancja dla innych. Byłby to plus dla tych miast, jedyny jaki by mieli nad głownymi państwami.
Natomiast jeśli byśmy mieli już prowadzać czysto rasowe to raczej powinnismy sie oprzec o zwyklejsze rasy. I przy limicie 10 miast-państw to bym to widziałtak:

Złote Krasnoludy - 1
Tarczowe Krasnoludy - 1
Ludzie - 4 (z racji że niewykorzystano 4 podras ludzi)
Leśne elfy - 1
Księżycowe elfy - 1
Drowy - 1
Gnomy/Niziołki - 1 (do wyboru)

Ewentualnie tworzyć miasta tylko tych ras które nie są przez nikogo grane czyli bez złotych krasnludów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Śro 19:25, 13 Gru 2006    Temat postu:

Coen, chyba coś mnie źle zrozumiałeś...

Leśne elfy - 1
Księżycowe elfy - 1
Drowy - 1

Ta cała trójka odpada poniewasz te rasy są kierowane przez graczy mój drogi Smile

Gnomy/Niziołki - 1 (do wyboru) - bez obraz dla karłów ale takie małe knypki nie są w stanie zbudować raczej potężnego ufortyfikowanego miasta...

Aha zamiast Jaczuroludzi proponuje jednak miasto państwo dla Orków Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coen
Władca Krainy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Twierdza Tara, księstwo Pyruna, Landaroth

PostWysłany: Czw 0:18, 14 Gru 2006    Temat postu:

To złoto krasnale już nie są?

Zaś co do gnomów/nizołków to nie wiem jak niziołki ale w niektórych światach sztuka konstrukcyjna gnomów przewyższa nawet te krasnoludów. Poza tym gdzie jest powiedziane ze to te istoty musiały zbudowac owo miasto? Ktoś mógł zbudować je dla nich lub zajeły i odrestaurowały jakieś ruiny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Sob 17:43, 16 Gru 2006    Temat postu:

A widzisz żeby ktoś kierował krasnoludami? Bo ja nie, a jeszcze raczej nie oślepłem...

Krasnoludy we wszystkich (prawie) światach zawsze są znane z tego że budowały świetne podziemne miasta i twierdze na terenach górskich więc hańbą by było gdyby w grze niespotkano żadnej takiej twierdzy. A u nas Gnoziołki (nie Gnomy i nie Niziołki) to owszem wynalazcy, alchemiści, ale niesą raczej solidnymi budownioczowymi Twierdz, poza tym w Ladarothcie oni są troche podzieleni i rozbyci i niemieli żadnych takich wynkwitnych wrogów żeby im odebrać jakieś potęzniejsze miasta z fortyfikacjami... Szczerze mówiać to jakby nie patrzeć marni z nich przeciwnicy chyba że użyją swoje wynalazki przeciw wrogą ale to już co innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coen
Władca Krainy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Twierdza Tara, księstwo Pyruna, Landaroth

PostWysłany: Nie 13:54, 17 Gru 2006    Temat postu:

Jak ostatnio sprawdzałem to za krasnale złote odpowiedzialny był taki jeden gracz na G...

Zaś co do innych ras to jak chcesz, to Twoje akwarium i Twoje rybki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna -> Stare Zasady i Reguły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin