Landaroth: Autorska Strategia Fantasy
Zawieszona na czas nieokreślony

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Prowincje
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna -> Przykład Państwa
Autor Wiadomość
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 21:53, 05 Wrz 2006    Temat postu: Prowincje

Maltar

Zarządca prowincji: Krąg Druidzki [Kasztanowi Strażnicy]

Liczba ludności: 3342

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 90 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 55%
+20% stolica
+20% podatki
+6% bud. gospodarcze
+4% rozrywka
+2% higiena
+1% bezpieczeństwo
+1% bud. handlowy
+1% bud. magia

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:
Teatr Polny 1 tura

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Ratusz Rady Kręgu[3],
Rolnictwo Ogrodowe[3],
Miejsce Karczowania[2],
Chata Górnika[1],
Rzeczne Wydobycie[2]
Naturalna Żyła Ropy[1],
Targowisko[2],
Biblioteka[1],
Brukowane Drogi[2],
Teatr Polny[1],
Wiec Natury[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Zbrojna Kuźnia[2],
Obóz Koszar[1],
Pastwisko Stajenne[2],
Obóz Łuczniczy[1],
Szkoła Magii[2],

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Dom Rady Kręgu [2]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Dzikie Rolnictwo [2](wydobywa żywność 100) [+2% zadowolenia]
Chata Drwala [1] (wydobywa drewno 40)
Obóz Targowy [1](zysk z handlu 25 L.) [+1% zadowolenia]
Leśne Knieje [1](rekrutuje Leśną Husarie i Hybsile)
Chata Kowala [1](wytwarza uzbrojenie dla armii)
Chata Górnika [1](wydobywa żelazo 40)
Chata Górnika [1](wydobywa kamień 40)
Chata Górnika [1](wydobywa węgiel 40)
Gildia Magii [1](rekrutuje Driady)
Drogi [1](szybsze przejście)
Drewniana Palisada [1](może stawiać opór przez 4 tury))
Kanalizacja [1](zmniejsza ryzyko epidemi o 50%)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia: Leśna Husaria

Koszary:
Leśna Husaria, Hybsile, Driady

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Leśna Husaria(2), Hybsile(1)

Agenci stacjonujący w prowincji: brak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 17:30, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 34 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 22:06, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Lifgow

Zarządca prowincji: Krąd Druidczy (Pasterze Drzew)

Liczba ludności: 2016

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 60 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 46% (+6% straż)
+20% podatki
+10% blisko stolicy
+4% rozrywka
+3% bud. gospodarcze
+2% bud. handlowy
+1% bezpieczeństwo

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Biblioteka[1],
Wiec Natury[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Obóz Targowy [1](zysk z handlu 25 L.) [+1% zadowolenia]
Obóz Łuczniczy [1](rekrutuje Zwiadowczynie i Siedzących Łuczników)
Chata Rolnika [1](wydobywa żywność 50) [+2% zadowolenia]
Chata Górnika [1](wydobywa Węgiel 40)
Port [1](rekrutuje Korwete Drzewną i zysk z handlu 25 L.) [+1% zadowolenia]
Chata Drwala [1](wydobywa Drewna 40)
Drogi [1](szybsze przejście)
Drewniana Palisada [1](może stawiać opór przez 4 tury)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia: Zwiadowczynie

Koszary:
Zwiadowczynie, Siedzący łucznicy, Korweta Drzewna

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Satyrowie(3)

Agenci stacjonujący w prowincji: brak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 17:29, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 21 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 22:07, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Esan

Zarządca prowincji: Krąg Druidczy [Wolne Wilki]

Liczba ludności: 2016

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 60 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 45% (+4% Straż)
+20% podatki
+10% blisko stolicy
+4% rozrywka
+2% bud. gospodarcze
+2% bud. handlowy
+2% nauka
+1% bezpieczeństwo

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Teatr Polny[1],
Wiec Natury[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Łuczniczy[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1](miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Port [1](rekrutuje Korwete Drzewną i zysk z handlu 25 L.) [+1% zadowolenia]
Chata Górnika [1](wydobywa Kamień 40) [+2% zadowolenia]
Obóz Koszar [1](rekrutuje Satyrów i Amazonki)
Biblioteka [1](rekrutuje Archontów) [+1% zadowolenia]
Obóz Targowy [1](zysk z handlu 25 L.) [+1% zadowolenia]
Chata Drwala [1](wydobywa drewno 40)
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Drogi [1](szybsze przejście)
Drewniana Palisada [1](może stawiać opór przez 4 tury)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia: Satyrowie(1)

Koszary:
Satyrzy, Amazonki

Najemnicy:

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Satyrowie(2)

Agenci stacjonujący w prowincji: brak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 17:33, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 23 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 22:08, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Sandrin

Zarządca prowincji: Krąg Druidczy [Bystre Sowy]

Liczba ludności: 2004

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 60 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 47% (+6% Straż)
+20% podatki
+10% blisko stolicy
+4% rozrywka
+3% bud. gospodarcze
+2% bud. handlowy
+1% bezpieczeństwo

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Wiec Natury[1],
Biblioteki[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Obóz Targowy [1](zysk z handlu 25 L.) [+1% zadowolenia]
Obóz Łuczniczy [1](rekrutuje Zwiadowczynie i Siedzących Łuczników)
Chata Drwala [1](wydobywa Drewno 40) [+2% zadowolenia]
Chata Rolnika [1](wydobywa Żywność 50)
Port [1](rekrutuje Korwete Drzewną i zysk z handlu 25 L.) [+1% zadowolenia]
Chata Górnika [1](wydobywa Kamień 40)
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Drogi [1](szybsze przejście)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:
Siedzący łucznicy

Koszary:
Zwiadowczynie, Siedzący Łucznicy, Korweta Drzewna

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Satyrowie(3)

Agenci stacjonujący w prowincji: brak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 17:44, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 21 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 22:08, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Kardill

Zarządca prowincji: Krąg Druidczy [Dębowi Obrońcy]

Liczba ludności: 2082

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 60 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 51% (+6% straż)
+20% podatki
+10% blisko stolicy
+4% rozrywka
+2% bud. gospodarcze
+2% bud. handlowy
+2% religia
+4% nauka
+1% bezpieczeństwo

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Komnata Wiedzy [2](rekrutuje Archontów i Tropicieli) [+ 2% zadowolenia]
Chata Górnika [1](wydobywa Żelazo 40) [+2% zadowolenia]
Wiec Natury [1](rekrutuje Druidów) [+2% zadowolenia] [Hentor]
Port [1](Korweta Dzewna i zysk z handlu 25 L.) [+1% zadowolenia]
Obóz Targowy [1](zysk z handlu 25 L.) [+1% zadowolenia]
Chata Drwala [1](wydobywa drewno 40)
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Drogi [1](szybsze przejście)
Drewniana Palisada [1](umożliwia opór 4 tur)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia: Druidzi (1 tura)

Koszary:
Druidzi, Korweta Drzewna

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Satyrowie(3)

Agenci stacjonujący w prowincji: brak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 17:45, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Sob 14:11, 14 Paź 2006    Temat postu:

Demer

Zarządca prowincji:Krąg Druidczy [Wieżbowe Tarcze]

Liczba ludności: 2086

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 60 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 43% (+6% Straż)
+20% podatki
+10 blisko stolicy
+4% rozrywka
+2% bud. gospodarcze
+1% bezpieczeństwo

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Wiec Natury[1],
Port[1],
Obóz Targowy[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Chata Drwala [1](wydobywa drewno 40) [+2% zadowolenia]
Obóz Koszar [1](rekrutuje Satyrów i Amazaonki) [+2% zadowolenia]
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Drogi [1](szybsze przejście)
Drewniana Palisada [1](może stawiać opór przez 4 tury)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:

Koszary:
Satyrowie, Amazonki

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Siedziący Łucznicy(1), Zwiadowczynie(1), Druidzi(1)

Agenci stacjonujący w prowincji: brak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 17:43, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 20:21, 17 Paź 2006    Temat postu:

Wesida

Zarządca prowincji: Krąg Druidczy [Leśne Jelenie]

Liczba ludności: 2048

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 60 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 38% (+6% Straż)
+20% podatki
+5% blisko gubernatorstwa
+4% rozrywka
+3% bud. gospodarcze

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Drwala[1],
Chata Górnika[1],
Wiec Natury[1],
Obóz Targowy[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Chata Górnika [1](wydobywa kamień 40) [+2% zadowolenia]
Naturalna Żyła Ropy [1](wydobywa rope 30)
Obóz Łuczniczy [1](rekrutuje Zwiadowczynie i Siedzących Łuczników)
Chata Górnika [1](wydobywa węgiel 40)
Drogi [1](szybsze przejście)
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Chata Górnika [1](wydobywa rude 40)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:

Koszary:
Zwiadowczynie, Siedzący Łucznicy

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Hybsile(1), Zwiadowczynie(1), Satyrowie(1), Siedzący Łucznicy(1)

Agenci stacjonujący w prowincji: brak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 17:51, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Pon 18:26, 23 Paź 2006    Temat postu:

Notis

Zarządca prowincji: Krąg Druidzki [Sprytne Lisy]

Liczba ludności: 2024

Wysokość podatków: 30%

Dochód z podatków: 60 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 37% (+6% Straż)
+20% podatki
+5% blisko gubernatorstwa
+4% rozrywka
+2% bud. gospodarcze

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Obóz Targowy[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Chata Drwala [1](wydobywa drewno40) [+2% zadowolenia]
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Leśne Knieje [1](rekrutuje Leśna Husaria i Hybsile)
Drogi [1](umożliwia szybsze przejście)
Wiec Natury [1](umożliwia rekrutacje Druidów)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:

Koszary:
Leśna Husaria i Hybsile, Druidzi

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Leśna Husaria(2), Hybsile(1), Siedzący Łucznicy(1)

Agenci stacjonujący w prowincji: brak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 18:02, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Czw 18:08, 26 Paź 2006    Temat postu:

Ismet

Zarządca prowincji: Krąg Druidzki [Drzewne Włócznie]

Liczba ludności: 2032

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 60 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 35% (+4% Straż)
+20% podatki
+5% blisko gubernatorstwa
+4% rozrywka
+2% bud. gospodarcze
+2% religia
+2% higiena

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Teatr Polny[1],
Obóz Targowy[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Obóz Łuczniczy[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Chata Górnika [1](wydobywa rude 40) [+2% zadowolenia]
Chata Górnika [1](wydobywa kamień 40)
Wiec Natury [1](rekrutuje Druidów) [+2% zadowolenia] [Astradel]
Kanalizacja [1](zmniejsza ryzyko epidemi o 50%)
Drogi [1](umożliwia szybsze przejście)
Chata Rolnika [1](wydobywa żywność 50)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:

Koszary:
Druidzi

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Drzewce(1), Druidzi(2)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 18:05, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Czw 18:47, 26 Paź 2006    Temat postu:

Getera

Zarządca prowincji: Krąg Arcydruidzki [Żelazne Drzewce]

Liczba ludności: 2067

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 60 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 42% (+6% Straż)
+20% podatki
+10% gubernatorstwo
+4% rozrywka
+1% bud. gospodarcze
+1% handel

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Teatr Polny[1],
Wiec Natury[1],
Obóz Targowy[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Chata Górnika [1](wydobywa węgiel 40) [+2% zadowolenia]
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Obóz Łuczniczy [1](rekrutuje Siedziący Łucznicy i Zwiadowczynie)
Port [1](może rekrutować Korwete Drzewną i zysk z handlu 25 L.)
Chata Górnika [1](wydobywa kamień 40)
Drogi [1](umożliwia szybsze przejscie)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:

Koszary:
Siedziący Łucznicy, Zwiadowczynie, Korweta Drzewna

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Leśna Husaria(1), Hybsile(1), Siedzący Łucznicy(2)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 18:08, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 17:16, 31 Paź 2006    Temat postu:

Hantul

Zarządca prowincji: Król Amras

Liczba ludności: 1892

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 30 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 38% (+6% Straż)
+20% podatki
+5% blisko gubernatorstwa
+4% rozrywka
+1% bud. gospodarcze
+1% bud. handlu
+1% bud. magii

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Drwala [1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Obóz Targowy[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Obóz Łuczniczy[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Chata Rolnika [1](wytwarza żywnosć 50)
Gildia Magii [1](pozwala rekrutować Driady)
Port [1](rekrutuje Korwete Drzewną i zysk z handlu 25 L.)
Droga [1](umożliwia szybsze przejście)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:

Koszary:
Driady, Korweta Drzewna

Najemnicy:

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Straż Jeleni(1), Siedzący Łucznicy(1), Hybsile(1), Wojenni Peoni(1), Driady(1), Półelfi Łucznicy(1)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 18:11, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 17:25, 31 Paź 2006    Temat postu:

Beinla

Zarządca prowincji: Krąg Druidzki [Kaleczne Sosny]

Liczba ludności: 1870

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 30 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 40% (+6% Straż)
+20% podatki
+5% blisko gubernatorstwa
+4% rozrywka
+2% bud. gospodarcze
+2% higiena
+1% handel

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Drwala[1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Wiec Natury[1],
Obóz Targowy[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Chata Rolnika [1](wydobywa żywność 50) [+2% zadowolenia]
Chata Drwala [1](wydobywa drewno 40) [+2% zadowolenia]
Kanalizacja [1](zmniejsza ryzyko epidemi o 50%)
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Drogi [1](umożliwia szybkie przejście)
Port [1](może rekrutować Korwete Drzewną i zysk z handlu 25 L.)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:

Koszary:
Korweta Drzewna

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Siedzący Łucznicy(1) Druidzi(1), Zwiadowczynie(1)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 18:18, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 21:04, 05 Lis 2006    Temat postu:

Inul

Zarządca prowincji: Krąg Druidzki [Kaleczne Sosny]

Liczba ludności: 1886

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 30 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 36%
+20% podatki
+10% blisko stolicy
+4% rozrywka
+1% bud. gospodarcze
+1% handel

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Teatr Polny[1],
Wiec Natury[1],
Obóz Targowy[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Leśna Knieja [1] (rekrutuje Leśną Husarie i Hybsile)
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Chata Drwala [1](wytwarza drewno 40)
Drogi [1](umożliwia szybkie przejście)
Port [1](może rekrutować Korwete Drzewną i zysk z handlu 25 L.)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:

Koszary:
Leśną Husarie i Hybsile, Korweta Drzewna

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Hybsile(1), Druidzi(1), Leśna Husaria(1)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 18:20, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Czw 13:10, 09 Lis 2006    Temat postu:

Kasid

Zarządca prowincji: Krąg Druidzki [Roślinne Iglice]

Liczba ludności: 1800

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 30 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 34%
+20% podatki
+10% blisko stolicy
+2% higiena
+1% handel
+1% gospodarczy

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Teatr Polny[1],
Wiec Natury[1],
Obóz Targowy[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Obóz Koszar [1](umożliwia rekrutacje Satyrów i Amazonek)
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Chata Drwala [1](wytwarza drewno 40)
Kanalizacja [1](zapewnia zmniejszenia ryzyka epidemi o 50%))
Port [1](może rekrutować Korwete Drzewną i zysk z handlu 25 L.)
Drogi [1](zapewnia szybsze przejście)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:

Koszary:
Satyrowie i Amaznoki, Korweta Drzewna

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Hybsile(1), Siedziący Łucznicy(1), Druidzi(1)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 18:23, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Czw 13:19, 09 Lis 2006    Temat postu:

Kyteilia

Zarządca prowincji: Krąg Druidzki [Latajace Liście]

Liczba ludności: 1800

Wysokość podatków: 60%

Dochód z podatków: 30 Lentarów

Zadowolenie Społeczne: 32% (+ 6% Straż)
+20% podatki
+3% gospodarka
+2% higiena
+1% handel

Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:

Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Teatr Polny[1],
Wiec Natury[1],
Obóz Targowy[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]

Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Obóz Łuczniczy [1](umożliwia rekrutacje Siedzących Łuczników i Zwiadowczyń)
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Chata Drwala [1](wytwarza drewno 40)
Chata Rolnika [1](wytwarza żywność 50)
Kanalizacja [1](zapewnia zmniejszenia ryzyka epidemi o 50%))
Drogi [1](umożliwia szybsze przejście)
Chata Górnika [1](wytwarza kamień 40)

Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:

Koszary:
Zwiadowczynie, Siedzący Łucznicy, Korweta Drzewna

Najemnicy: brak

Garnizon stacjonujący w prowincji:
Straż Husarska(1), Hybsile(1), Siedzący Łucznicy(1) Druidzi(1),


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 21:50, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna -> Przykład Państwa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin