Landaroth: Autorska Strategia Fantasy
Zawieszona na czas nieokreślony

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Długość Życia, Potomstwo i Małżeństwa...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna -> Stare Zasady i Reguły
Autor Wiadomość
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Pon 12:41, 12 Cze 2006    Temat postu: Długość Życia, Potomstwo i Małżeństwa...

W grze ze względu na różnorodność ras każdy Władca czy osoby z organów władzy oraz rodziny królewskiej maja poszczególną długość życia, każdy ma inną, dlatego tu przedstawię ile żyje dana rasa:

Długość Życia:
Demony - 100 tur
Elfy - 500 tur
Krasnoludy - 250 tur
Ludzie - 80 tur
Nieumarli - 100 tur (rozkładają sie)
Orkowie - 60 tur

Tak samo jak każda z wyżej wymienionych ras może mieć potomstwo na określony czas potrzebny do dojrzenia w dorosłego osobnika, i ilość ile dana rasa może mieć potomstwa...

Dorosłość potomstwa i ilość:
Demony - 20 tur dojrzewania - ilość 6
Elfy - 100 tur dojrzewania - ilość 4
Krasnoludy - 60 tur dojrzewania - ilość 4
Ludzie - 15 tur dojrzewania - ilość 6
Nieumarli - automatycznie gotowe (w przypadku wampirów 15 tur) - ilość 2
Orkowie - 15 tur dojrzewania - ilość 8

Pamiętajcie że wcześniej aby mieć potomstwo trzeba zawrzeć w opisie swojej tury że para królewska idzie ze sobą zrobić to i owo(możecie pisać szczegóły inni gracze oprócz MG tego nie przeczytają Smile ).

Małżeństwa są w grze jak najbardziej powszechne i większość z nas, jeśli nie wszyscy będzie wydawać córki danemu władcy lub synom innej frakcji, lub też, jeżeli nie chcemy ich oddawać żadnemu możemy wydać za naszych generałów albo wcale pozostawiając potomstwo bez małżeństwa... Pamiętajcie jednak, że jeżeli wasz Władca umrze na tron wejdzie potomek lub w przypadku niektórych ras potomek damski, który raczej już będzie musiał się ożenić, jeżeli chcemy by linia naszej dynastii by przetrwała... Pamiętajmy, że Małżeństwa również gwarantują sojusz to lepsze niż papierowe zawarcie sojuszu z podarunkiem w postaci surowca bądź pieniędzy, dlatego warto wydawać za mąż córkę lub prosić o rękę księżniczki dla nas lub potomka by dane państwo nas nie atakowało.

Archaludzie niezostali tu przedstawieni ponieważ są rasami Niegrywalnymi i u nich to wygląda co nieco inaczej...

Mieszańce: Ze względu na to że czasem będą mieszane rasy przez małżeństwa typu elf - człowiek oto jak wygląda długosć życia mieszańców:

Półelf - 250 tur (dojżewanie 50 tur)
Półork - 70 tur (dojżewanie 15 tur)
Półwampir - 120 tur (dojrzewanie 20 tur)
Półczart - 120 tur (dojrzewanie 20 tur)

Uwaga: Pamiętajcie że na początku gry WSZYSCY władcy są Kawalerami a za tym idzie też że nie maja narazie ŻADNYCH potomków


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna -> Stare Zasady i Reguły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin