Landaroth: Autorska Strategia Fantasy
Zawieszona na czas nieokreślony

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Battle Trutorial - Przykładowa Bitwa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna -> Stare Zasady i Reguły
Autor Wiadomość
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Sob 16:26, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Handor Hammerhead

Opis Działania:
Handor zauważył że wszyscy z jego straży zginęli wówczas to zdecydował sie wycofać od walczących by niezginął gdyz wiedział że gdyby tak się stało jego wojska z pewnością zaczęły by uciekać i z pewnoscią by przegrali.

Pozycje:
DS(1) - pole I-15
G1(11) - pole H-10 Atak ZA1 = 1 zabite
G2(16) - pole H-11 Atak ZA2 = 1 zabite
G3(12) - pole H-12 Atak HS = 1 zabite
RT1(9) - pole F-10 Atak ZA1 = 0 zabiych
RT2(7) - pole F-12 Atak HS = 1 zabite
SK1(14) - pole G-8 Atak ZA3 = 1 zabite
SK2(16) - pole G-14 Atak ZA1 = 2 zabitych

Wciąż słychać było odgłosy walki a w powietrzu było czuc zapach krwi i śmierći... Padlinożercy z pewnościa będą mieli dziś ucztę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Sob 18:57, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Arnawa Khilstai

Opis Działania:
Arnawa zobaczywszy jak giną jej strażniczki jedna od ciosu młota Piechoty Krasnoludów druga zasłaniając ją od kilku lecących w jej stronę toporów... jej odział zmniejszył się do 1 osoby i została tylko ona, chciała walczyc dalej mimo sporego ryzyka a jednak spostrzegła jak Dowódca Krasnoludów zchodzi z bezpośredniej walki na bok na swym bojowym kucyku. Arwena zdecydowała to wykorzystać i dogoniła go.

Pozycje:
HS(1) - pole I-14 - Stracie Dowódców
WJ(7) - pole F-11 Atak RT1 = 2 zabitych Krasnoludów
ZA1(9) - pole I-9 Atak G1 = 2 zabitych Krasnoludów
ZA2(8 ) - pole I-11 Atak G2 = 2 zabite Krasnoludów
ZA3(8 ) - pole I-13 Atak G3 = 2 zabitych Krasnoludów
AŁ1 - pole G-6 Atak RT1 = 1 zabity Krasnolud
AŁ2 - pole J-10 Atak SK1 = 1 zabity Krasnolud
AŁ3 - pole j-12 Atak SK2 = 1 zabity Krasnolud

Dówódcy już nie zważajac na to co sie dziej na bitwię byli skupieni na sobieKrasnolud patrzył wrogo na elfkę podobnie jak ona na niego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Sob 21:48, 15 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Sob 21:47, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Fabuła Walki Dowódców:
Elfka z Krasnoludem stali między sobą, jakieś niecałe 50 metrów od nich toczyły ze sobą walkę dwie potężne armie dzikich krasnoludów i leśnych elfek, dowódcy nie zwracali na to uwagi. A słońce powoli zaczęło sie chowac za choryzont...

Arnawa zatrzymła konia parę metrów przed przeciwnikiem.
- Nasze Armie mają problemy z rostrzygnięciem zwycięzcy... - powiedziała powoli i zgrabnie zsiadając z konia - Sądze że pojedynek powien to roztrzygnąć... Nie uważasz mosci Krasnoludzie?


Krasnolud w tym samym czasie co elfka zsiadł ze swego Kuca Bojowego, po czym na propozycje elfki splunął.
- Słusznie prawisz Elfia Dziwo... W pożądku, więc walczmy!


Runda 1:
1. Elfka zatakowała jako pierwsz podbiegajac do Krasnoluda ze wściekłością uderzając jej mieczem o jego topór. (Spraworawnie)
2. Krasnolud odwzajemnił uderzeniebył też szybki nie tak jak elfka ale jego ciosy były szybkie elfka przez to musiałą sie cofać (Punkt dla Handora).
3. Elfka zrobiłą skok w powietrze Krasnolud sie tego nie spodziewał i nie zdąrzył zaragować dlatego otrzymał cios w swoje ramię i zrobiła mu sie niewielka rana (punkt dla Arnawy)
4. Krasnolud sie wściek postanowił przeskakiwac małe dystanse i uderzać ale za każdym razem chybił (Sparowanie)
5. Elfka wybrnęła z sytłacji, broniac sie tarczą i zatakowała niebespiecznie rękaw krasnolud odzielił się od całości jego ubioru (Punkt dla Arnawy)

Zwyciężca pierwszej rundy: Arnawa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Sob 22:14, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Handor Hammerhead

Opis Działania:
Wszyscy walczyli zacviekle tak jak sie dało pod dowódctwem Albo Kapitanów albo chorążych jednak co by sie stało gdy zginął w odziale i chorąży i kapitan? O tym Armia rebeliantów Krasnoludów które miały takie zamiary i w okrzykach bojowych dzielnie walczyli dalej...

Pozycje:
DS(1) - pole I-15 (brak możliwosci ruchu)
G1(9) - pole H-10 Atak ZA1 = 0 zabite
G2(14) - pole H-11 Atak ZA2 = 1 zabite
G3(10) - pole H-12 Atak ZA1 = 1 zabite
RT1(6) - pole F-10 Atak ZA1 = 0 zabitych
RT2(7) - pole F-12 Atak ZA3 = 1 zabity
SK1(13) - pole G-8 Atak WJ = 0 zabite
SK2(15) - pole G-14 Atak ZA2 = 2 zabitych

Armie ścierały sie nawzajem bez dowódcow polegając jedynie na swych Kapitanach...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Sob 22:32, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Arnawa Khilstai

Opis Działania:
Elfki zaciężnie walczyły ze swoimi Przeciwnikami... Bez skrupułów odcinają głowy i miażdżą pancerze... Kolejne Strzały świstały w powietrzu by po chwil trafić w cel...

Pozycje:
HS(1) - pole I-14 - (brak możliwości ruchu)
WJ(7) - pole F-11 Atak G3 = 1 zabity Krasnolud
ZA1(9) - pole I-9 Atak G1 = 2 zabitych Krasnoludów (w tym Kapitan)
ZA2(8 ) - pole I-11 Atak G2 = 0 zabitych Krasnoludów
ZA3(8 ) - pole I-13 Atak G3 = 1 zabity Krasnolud
AŁ1 - pole G-6 Atak SK2 = 0 zabitych Krasnoludów
AŁ2 - pole J-10 Atak SK1 = 1 zabity Krasnolud
AŁ3 - pole j-12 Atak SK2 = 2 zabity Krasnoludów (w tym Chorąży)

Kolejne Trupy... Kolejna Śmierć... TTa bitwa jak sie zaczęła tak niema końca...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Sob 23:13, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Dalsza Walka Dowódców:
Echo walk dwóch silnych Armii od całośći bitqwy słyszeli to wyraźnie dowódcy chociaż niemogli tego zobaczyć a co dopiero tym kierować, gdyż byli zajęci ich prywatną walką...

- Nadal masz siłę walczyć ze mna Krasnoludzie? Czy może potrzebójesz przerwy na Piwo? - Powiedziała Elfka z uśmiechem mierząć swego przeciwnika mieczem...

- Kiedy wygram tą walkę. - splunął - To wyżłopie całą bękę piwa, opijając swoje zwyciestwo nad marną... słabą... babą! - wykrzyczał i rzucił się do walki prosto na Elfkę.

Runda 2:
1. Handor atakował jak wściekły elfka nie nadąrzała nad obroną... musiała robić niewiarygodnie szybkie uniki co ja męczyło... (punkt dla Handora)
2. Elfka atakowała do góry i oddoły jej taki przypominały formę tańca jednak nie robiło to wrażenia na Krasnioludzie (Sparowanie)
3. Handora śmieszyłą ta jak to sam określił Taneczna walka postanowił tym razem udezyć pewnei i precyzyjnie jednocześnie i zranił elfkę w noge. (punkt dla Handora)
4. Elfka uległa ściekłości kiedy zobaczyła jak z jej delikagtnego uda spływają małe krople błyszczącej i czerwonej krwi... Rzuciłą sie na Krasnoluda który zasłonił się tarczą a miecz elfki wbił sie w jego tarczę i siłowała się z nim i broniła jednoczęsnie by wyciągnąć miecz z tarczy (Sparowanie)
5. Henodor uwolnił utknięty miecz od jego tarczy po czym ja udrzucił, a swój topór chwycił dwoma rękoma i krzyknął ze wściekłości, robiąc zamach i uderzając prosto w tarczę elfki która sie po prostu rostrzaskała od silnego uderzenia Topora (punkt dla Hendora)

Zwycięzca Rundy: Handor


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Sob 23:26, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Handor Hammerhead

Opis Działań:
W czasie kiedy Handor prowadzi prywatną walkę jedo armia trwała w bitwie dalej pokonując kolejne zastępy elfek...

Pozycje:
DS(1) - pole I-15 (brak możliwosci ruchu)
G1(7) - pole H-10 Atak ZA1 = 1 zabite
G2(14) - pole H-11 Atak ZA2 = 0 zabitych
G3(8 ) - pole H-12 Atak ZA1 = 2 zabitych
RT1(6) - pole F-10 Atak ZA1 = 0 zabitych
RT2(7) - pole F-12 Atak ZA3 = 1 zabite
SK1(12) - pole G-8 Atak WJ = 1 zabite (w tym Kapitan)
SK2(13) - pole G-14 Atak ZA2 = 1 zabite

Coraz więcej śmierci... ileż to istot musi jeszcze zginać by zaspokoić głod bitwy?...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 0:14, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Arnawa Khilstai

Opis Działań:
Elfki były wściekłę gdyż zobaczyły jak Ginie Kapitanka Walkiri dowódczynie która miała zastąpić Arnewe wrazie jej śmierci w czasie bitwy.

Pozycje:
HS(1) - pole I-14 - (brak możliwości ruchu)
WJ(6) - pole F-11 Atak RT2 = 2 zabitych Krasnoludów
ZA1(7) - pole I-9 Atak G1 = 0 zabitych Krasnoludów
ZA2(7) - pole I-11 Atak G2 = 2 zabitych Krasnoludów
ZA3(7) - pole I-13 Atak G3 = 0 zabity Krasnolud
AŁ1 - pole G-6 Atak RT1 = 1 zabity Krasnolud
AŁ2 - pole J-10 Atak G2 = 2 zabitycyy Krasnolud
AŁ3 - pole j-12 Atak G2 = 0 zabitych Krasnoludów

Ta Wojna wciaż trwała... Bogowie pilnie obserwóją jej przebieg lecz komu ostatecznie przypiszą zwycięstwo?...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 20:51, 18 Kwi 2006    Temat postu:

Finałowa Walka Dowódców:
Dowódcy Walczyli ze soba ze wszystkich sił jak tylko potrafili wykorzystujac każdą swoją umiejętność by pokonać swego przeciwnika... kto zwycieży ten śmiertelny pojedynek? który moze przesądzić wynik bitwy...

Arnawa była zmęczona i dyszała odczuwała pierwsze odczucia zmęczenia koło jej czoła wypłynęła kropla potu a promienie słoneczne odbijały sie od jej ostrza miecza. Czekała na próbę ataku przeciwnika.

- Co Elfko zmęczona? - spytał kpiwie Krasnolud - to dobrze bo zaraz poznasz coś gorszego niz zmęczenie, smak porażki! - krasnolud wykrzyczał na końcu i chociaż też był już lekko zmęczony ruszył pełnym pendem do ataku na elfkę.

Runda 3:

1. Handor gwałtownie zatakował elfka miała problem, potknęła sie o jakiś kamień, krasnolud wykorzystał okazje i uderzył w nią jednak zdoała się obronić ledwo gdyż ostrze topora krasnoluda przeciskało ją do ziemi. (punkt dla Handora)
2. Elfka leżąc wciaż przygnieciona wściekął się gdyz niemiała zamiatru ulegać jakiemuś umieśnionemu karłowi kopnęła go wieć z całej siły w rączkę topora co umożliwiło jej szybkie wstanie spężyną. (Sprawowanie)
3. Krasnolud stał przez chwilę nieco zaskoczony, Arnewa wykorzystała to i sama ruszyła do ataku Krasnolud obronił jej ciios jednak zauważył że na jego drugim ramienium pojawiła się kolejna rana. (punkt dla Arnewy)
4. Handor odpowiedział na atak elfki atakiem uderzył jednak nie trafił i chybił w ziemię (Sparowanie)
5. Elfka wykorzystała ten umałmek chwili i gdy Handor podniósł swój topór z ziemi uderzyła w jego gardło a Krasnolud zaczął się dusił własną krwią. (punkt dla Arnewy)

Zwyciężca rundy: Arnewa

Końcowa Fabuła Walki:

Handor krztusił sie własna krwią i opuścił swoj topór łapiąc sie za gardło by przestało krwawić, pochylił się on lekko gduyż niemógł znieść tego bólu ktory go już uśmiercał i dusił spadł mu hełm z kasku a on sam padł na ziemie wciaż jeszcze sie dusząc i obrócił do elfki próbójąc do niej przemówić.
- Prosze... - wypluł krew - skróć me męki pozwól mi dołączyć szybko... - dławił się - do mych przodków... - nie będąc pewien na reakcję elfki z bólu i krwi wypływającego z jego gardła czekał na odpowiedź elfki, złapał jedną ręką swój topór by umrzeć z bronią jak na krasnoluda przystało.


Elfka spojrzała na Krasnoluda ze współczuciem. Czuła do jego nienawisć i wgłebi walczyła ze sobą czy spełnić proźbę krasnoluda jednak niemogła znieść widoku cierpień krasnoluda i podeszła do niego.
- Niech więc sie stanie twa wola... - wznisła ostrze miecza w górę i czubkiem ostrza trafiła prosto w serce Krasnoluda i wtedy wkońcu Handor umarł.
- Spoczywaj w pokoju... Wojowniku. - wsunęła ostrze do pochwy i usiadła z ledwością na swego rumaka w świetle zachodzącego słońca spojrzała raz na martwego Krasnoluda. i ruszyła do swoich wojsk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 21:00, 18 Kwi 2006    Temat postu:

Handor Hammerhead (martwy)

Opis Działań:
Stało sie najgorszę co mogło się trafić Armii dzikich Krasnoludów... ich przywódca Handor Hammerhead zginął od ostrza elfki...

Pozycje:
DS(0) - Martwy
G1(7) - pole E-10 (ucieczka)
G2(10) - pole H-11 Atak ZA2 = 2 zabitych
G3(8 ) - pole E-12 (ucieczka)
RT1(5) - pole C-10 (ucieczka)
RT2(5) - pole C-12 (ucieczka)
SK1(12) - pole G-8 Atak ZA1 = 2 zabitych
SK2(13) - pole G-14 Atak ZA3 = 1 zabite

Spora część Krasnoludów zaczęła płakać gdy ujżała w świetle zachodzącego słońca Kucyka Dowódcy a obok niego leczącego Handora... Stracili oni motywacje do walki przestali wierzyc w swe zwycięstwo wiec rzucili sie do ucieczki ratując jak tylko to możliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 21:16, 18 Kwi 2006    Temat postu:

Arnawa Khilstai

Opis Działań:
Elfki radowały się nma widok powrotu jej dowódczyni podjechała ona między dwa odziały Akrobatycznych Łuczniczek i wkrzyknęła.
- Na przód siostry! Dobijmy ten niedobitki Pijaków! - Łuczniczki bojowo wkrzyknęły w odpopwiedzi i wypuszcząły gwałtowne i skuteczniejsze salwy strzał który za każdym razem świstaly w powietrzu.


Pozycje:
HS(1) - pole J-11
WJ(6) - pole B-10 Atak RT2 = 3 zabitych Krasnoludów
ZA1(5) - pole I-9 Atak G1 = 1 zabity Krasnolud
ZA2(5) - pole I-11 Atak G2 = 1 zabity Krasnolud
ZA3(6) - pole I-13 Atak G3 = 2 zabitych Krasnoludów
AŁ1 - pole D-6 Atak RT1 = 2 zabitych Krasnoludów
AŁ2 - pole J-10 Atak G2 = 1 zabity Krasnolud
AŁ3 - pole J-12 Atak G2 = 0 zabitych Krasnoludów

Morale elfek gwałtownei sie podwyrzszyły widząc prz ich boku Arnewe napierały Krasnoludów a coraz wiecej z nich padło martwych bądź uciekało pozostały tylko 3 odzialy do pokonania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 21:33, 18 Kwi 2006    Temat postu:

Handor Hammerhead (martwy)

Opis Działań:
- Bracia! - Wykrzyknął jeden z ostatnich kapitanów odziałów Krasnoludów - Nie dajmy się tym elfim kobietą! jesteśmy Wojownikami! Krasnoludami! W nas siedzi duch walki! A poprowadzenie was na wasz spoczynek teraz jest moim zaszczytem! - tu przerwał na chwile - Pokażmy tym Elfką na co stać prawdziwe Krasnoludy! - skończył.

Pozycje:
DS(0) - Martwy
G1(6) - pole B-10 (ucieczka)
G2(8 ) - pole H-11 (ucieczka)
G3(6) - pole B-12 (ucieczka)
RT1(3) - opuszczono bitwe
RT2(3) - opuszczono bitwe
SK1(12) - pole G-8 Atak ZA2 = 1 zabite
SK2(13) - pole D-12 Atak WJ = 1 zabite

Z okrzykiem na ostanią walkę Krasnoludy szybko przeładowywały bełty i atakowali zacieklę mimo iż wiedzieli że wynik tej bitwy jest przesądzony...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 21:52, 18 Kwi 2006    Temat postu:

Arnawa Khilstai

Opis Działań:
- Do boju! Do boju Siostry! Pokonajmy ich ostatecznie! - wykrzykiwała Arnawa

Pozycje:
HS(1) - pole J-11
WJ(5) - pole A-12 Atak G3 = 2 zabitych Krasnoludów
ZA1(5) - pole H-10 Atak SK1 = 1 zabity Krasnolud
ZA2(5) - pole H-11 Atak SK1 = 0 zabitycy Krasnoludów
ZA3(5) - pole H-12 Atak SK1 = 1 zabitych Krasnolud
AŁ1 - pole D-6 Atak G1 = 2 zabitych Krasnoludów
AŁ2 - pole J-10 Atak SK1 = 0 zabitych Krasnoludów
AŁ3 - pole J-12 Atak SK1 = 2 zabitych Krasnoludów

Krasnoludy gineli coraz intensywniej i było ich coraz mniej część ginęła a gruda część uciekała...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Wto 22:06, 18 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 22:06, 18 Kwi 2006    Temat postu:

Handor Hammerhead (martwy)

Opis Działań:
To co donidawna mówił ostatni Kapitan Krasnoludów staswiajacy opór z dwoma odziałami od chwili gdy strzała sie wbiła w jego głoqwie zostało zapomiane...

Pozycje:
DS(0) - Martwy
G1(4) - opuszczono bitwe
G2(8 ) - pole E-11 (ucieczka)
G3(4) - opuszczono bitwe
RT1(3) - opuszczono bitwe
RT2(3) - opuszczono bitwe
SK1(8 ) - pole D-8 (ucieczka)
SK2(13) - pole D-12 Atak WJ = 0 zabitych

Ta walka była juz beznadziejna dla Krasnoludów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Wto 22:19, 18 Kwi 2006    Temat postu:

Arnawa Khilstai

Opis Działań:
- Dalej! Dobijmy ich! - I ostateczne wykrzyki wypadły z ust elfek by zadać już ostatnie ciosy Krasnoludom

Pozycje:
HS(1) - pole I-11
WJ(5) - pole C-12 Atak SK2 = 2 zabitych Krasnoludów
ZA1(5) - pole D-11 Atak SK2 = 0 zabitych Krasnoludów
ZA2(5) - pole E-12 Atak G2 = 2 zabitych Krasnoludów
ZA3(5) - pole D-13 Atak SK2 = 0 zabitych Krasnoludów
AŁ1 - pole C-9 Atak SK2 = 2 zabitych Krasnoludów
AŁ2 - pole G-10 Atak SK1 = 1 zabity Krasnolud
AŁ3 - pole G-12 Atak SK1 = 1 zabity Krasnolud

Zbliżał sie juz definytywny koniec walki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna -> Stare Zasady i Reguły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin