Autor Wiadomość
Freland
PostWysłany: Wto 20:52, 15 Maj 2007    Temat postu:

Po długich pertraktacjach doszliśmy do pewnego konsensusu. Otóż magia i religia(musimy ja jeszcze omówić dokładnije), zostają również uproszczone i pozostają na tych samych zasadach co było na starym Landarocie, czyli magowie droższe jednostki, a magia nie zbyt potężna. Teraz zacznę przygotowywać uszczegółowienie wszystkiego.
Leandor
PostWysłany: Wto 19:32, 15 Maj 2007    Temat postu:

Hmm... no to skomentuje;)

1. Jak dla mnie pasuje, strasznie ułatwi i będzie mniej bawienia
2.Co do budynków zdecydowanie uprościłbym poprzez ucięcie niektórych, o tym które trzeba będzie tylko ustalić
3.Jednostki, popieram
4.Również popieram;)
5.Tu bym zrobił tak, że w zależności od jednostki tyle prowincji może przeskoczyć w turze
6.Nie zgodzę się. Landaroth to świat magii i musi nim pozostać, dlatego nie jestem za ograniczeniami.
7.Zadowolenie jest dobrą opcją acz wymagającą, ale byłbym za tym by było. W końcu cóż to za gra kiedy nie grozi nam bunt:P
8.Nie kapuje;|
9.Wiadomo:DVery Happy

No to tyle;) Myślę że dojdziemy do jakiegoś konsesu:D
Freland
PostWysłany: Pon 16:41, 14 Maj 2007    Temat postu: Omówienie proponowanych zasad.

W tym temacie wypiszę jakie zmiany proponuje w zasadach.
Ogólnie mówiąc, proponuje uproszczenie zasad oraz skupieniem się nad wojną i ewentualnie dyplomacją Razz. Zakładam że gra będzie się opierała na rywalizacji między graczami, a nie wegetacji i spokojnym żywocie. No to do zasad:

1. Wszystko oparte na złocie, rekrutacja jednostek, budowa budynków itp.
2. Budynki schematyczne, tak jak było, ewentualnie drobne poprawki
3. Jednostki dość schematyczne, lecz duży wybór. Nazwy tego samego oddziału dla każdego gracza, składają się z dwóch członów, nazwa właściwa jednostki(taka sama dla wszystkich(pikinierzy, rycerze, ciężka kawaleria)) oraz drugiego członu charakterystycznego dla rasy lub państwa(np. u ludzi "Królewscy pikinierzy" a u Elfów "Leśni pikinierzy")
4. Tura to pół roku w grze, a w realu podział:
-I niedziela, poniedziałek, wtorek, środa
-II czwartek, piątek, sobota
5. Ruchy wojsk, dwie opcje:
-Tura prowincja
-w zależności od jednostki tyle Kilometrów na turę
6. Ograniczyć wpływy religii i magii na grę
-religia opcjonalnie jako dodatek kutury
-magia rzadka i droga
7. Zadowolenie mało ważne na wpływ gry, ewentualnie zwiększanie obniżanie podatków ma wpływ na nastrój i będzie regulowany budynkami
8. Zdarzenia losowe(eventy) dawane przez, radę państwa, społeczeństwo lub inne ważne osoby w państwie
9. Cel gry: przeżyć, zdobywać bogate prowincje i strategiczne lokacje, wykonywać zdarzenia losowe(punkt 8 ) i tworzyć sojusze które będą rywalizowały między sobą Very Happy

Proszę o komentarz i ewentualne sugestie. To są tylko propozycje więc, można coś pozmieniać.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group