Landaroth: Autorska Strategia Fantasy
Zawieszona na czas nieokreślony
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna
->
Mechanika
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Reformy Gry
----------------
Mechanika
Fabuła
Landaroth znany z ksiąg
----------------
Mapy
Kultura Państw
Kalendarz
Historie i Mity
Poradnik
Landaroth na codzień
----------------
Dyplomacja - sprawy zewnętrzne
Nastawienia państw - sprawy wewnętrzne
Obóz Najemników
Potyczki
Gildia Bohaterów
Landaroth: MS-RPG
----------------
Ogłoszenia o sesjach i ich komentarze.
Trwające sesje
Wszystko związane z RPG w Landaroth'cie
Karczma
----------------
Rzeczy ważne
Mniej ważne rzeczy
Testy
Zgliszcza
----------------
Stare grafiki
Kultury państw
Przykład Państwa
Stare Zasady i Reguły
Stare Ważne rzeczy
Stare mniej ważne rzeczy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Freland
Wysłany: Czw 14:33, 24 Maj 2007
Temat postu:
Lista budynków dla każdej nacji które można wybudować, po prawej stronie nazwy znajduje się poziom lokacji, im wyższy tym konstrukcja droższa. W założeniu miasta będą 5 poziomowe i aby przejść na następny trzeba będzie wybudować lokacje główne, które zostały zaznaczone w nawiasach koło nazw. Zastanawiam się czy budynki które maja tylko trzy stopnie rozwoju nie rozwijały się z miastem w tempie I, III, V, czyli jeden budynek możliwy na początku, potem przerwa, następnie na III poziomie i na samym końcu dopiero na V. Ewentualnie może być podobnie jak pozostałe budynki, tyle że nie mają IV i V stopnia rozwoju.
Fortyfikacje podstawowe (główna)
Dużo tu do opisania nie ma, im wyższy poziom tym lepsza obrana miasta i trudniejsze dostanie się do środka wojsk nieprzyjaciela.
-Drewniana palisada (I)
-Drewniany mur (II)
-Kamienny mur (III)
-Wielki kamienny mur (IV)
-Ogromny kamienny mur (V)
Fortyfikacje dodatkowe
Zwiększają obronność miasta, poprzez dodanie ostrzału na atakującego przez machiny wojenne zamontowane na wieżach. Będzie to liczone podobnie jak oddział strzelający na murach tylko że w odpowiedniej skali
-Wieże z balistą (I)
-Wieże z katapultami (II)
-Wieże z trebuszami (III)
Koszary (główna)
Im wyższy poziom tym lepsze jednostki można rekrutować, w koszarach dla uproszczenia będzie się rekrutować: piechotę, łuczników i kawalerię.
-Straż miejska (I)
-Strażnica miejska (II)
-Strażnica metropolii (III)
-Plac musztry (IV)
-Koszary armii (V)
Ulepszenia Jednostek
Każdy następny poziom dodaje bonusy dla jednostek lądowych.
-Akademia wojskowa (I)
-Królewska szkoła oficerów (II)
-Królewska akademia oficerów (III)
Wytwórnie machin oblężniczych
Tu tworzone są rożnego typu machiny oblężnicze.
-Konstruktor balist (I)
-Konstruktor katapult (II)
-Manufaktura machin (III)
Porty Handlowe
Jedynym jego celem w grze jest pobranie opłat z handlu morskiego, im wyższy poziom tym więcej kupców przybywa i zostawia swoje pieniądze, które idą do skarbu państwa.
-Port (I)
-Nabrzeże kupieckie (II)
-Duży port (III)
Budynki Handlowe
Jedynym jego celem w grze jest pobranie opłat z handlu lądowego, im wyższy poziom tym więcej kupców przybywa i zostawia swoje pieniądze, które idą do skarbu państwa.
-Punkt handlu żywnością(I)
-Rynek(II)
-Targowisko(III)
-Wielki rynek(IV)
-Dzielnica kupiecka(V)
Przemysł wydobywczy
Jedynym jego celem w grze jest pobranie opłat z surowców mineralnych dostępnych w prowincji, im wyższy poziom tym więcej surowca jest wydobywane i większy jest zysk do skarbu państwa.
-Kopalnia(I)
-Zespół kopalń(II)
-Zagłębie wydobywcze(III)
Budowa statków
Miejsce w którym budowane się statki, wyraz ze wzrostem poziomu lokacji można budować lepsze statki.
-Mała stocznia (I)
-Duża stocznia (II)
-Suche doki (III)
Ulepszenia Statków
Każdy następny poziom dodaje bonusy dla jednostek morskich.
-Szkoła morska (I)
-Akademia marynarki (II)
-Admiralicja (III)
Komunikacja
Lepsze drogi zwiększają zasięg wojsk, dzięki czemu mogą zajść dalej i szybciej.
-Drogi piaszczyste (I)
-Drogi utwardzone (II)
-Drogi brukowane (III)
Religia (główna)
Zwiększa zadowolenie społeczne, i na razie nie wiem co więcej...
-Kościółek (I)
-Kościół (II)
-Opactwo (III)
-Katedra (IV)
-Wielka katedra (V)
Zadowolenie społeczne
Zwiększa zadowolenie społeczne.
-Dom publiczny(I)
-Karczma(II)
-Tawerna(III)
-Zajazd(III)
-Pałac rozkoszy(IV)
Budynki administracyjne(główna)
Pobierają podatki, więc im wyższy poziom tym większy dochód. Rekrutuje się w nich dyplomatów.
-Ratusz miasta (I)
-Siedziby władz (II)
-Wielki ratusz (III)
-Pałac burmistrza (IV)
Budynki Agentów
Rekrutowanie są w nich agenci szpieg i zabójca
-Gildia zabójców (I)
-Gildia mistrzów zabójców (II)
-Główna siedziba gildii zabójców (III)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin