Landaroth: Autorska Strategia Fantasy
Zawieszona na czas nieokreślony
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna
->
Stare Zasady i Reguły
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Reformy Gry
----------------
Mechanika
Fabuła
Landaroth znany z ksiąg
----------------
Mapy
Kultura Państw
Kalendarz
Historie i Mity
Poradnik
Landaroth na codzień
----------------
Dyplomacja - sprawy zewnętrzne
Nastawienia państw - sprawy wewnętrzne
Obóz Najemników
Potyczki
Gildia Bohaterów
Landaroth: MS-RPG
----------------
Ogłoszenia o sesjach i ich komentarze.
Trwające sesje
Wszystko związane z RPG w Landaroth'cie
Karczma
----------------
Rzeczy ważne
Mniej ważne rzeczy
Testy
Zgliszcza
----------------
Stare grafiki
Kultury państw
Przykład Państwa
Stare Zasady i Reguły
Stare Ważne rzeczy
Stare mniej ważne rzeczy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Amras
Wysłany: Pon 12:41, 12 Cze 2006
Temat postu: Długość Życia, Potomstwo i Małżeństwa...
W grze ze względu na różnorodność ras każdy Władca czy osoby z organów władzy oraz rodziny królewskiej maja poszczególną długość życia, każdy ma inną, dlatego tu przedstawię ile żyje dana rasa:
Długość Życia:
Demony - 100 tur
Elfy - 500 tur
Krasnoludy - 250 tur
Ludzie - 80 tur
Nieumarli - 100 tur (rozkładają sie)
Orkowie - 60 tur
Tak samo jak każda z wyżej wymienionych ras może mieć potomstwo na określony czas potrzebny do dojrzenia w dorosłego osobnika, i ilość ile dana rasa może mieć potomstwa...
Dorosłość potomstwa i ilość:
Demony - 20 tur dojrzewania - ilość 6
Elfy - 100 tur dojrzewania - ilość 4
Krasnoludy - 60 tur dojrzewania - ilość 4
Ludzie - 15 tur dojrzewania - ilość 6
Nieumarli - automatycznie gotowe (w przypadku wampirów 15 tur) - ilość 2
Orkowie - 15 tur dojrzewania - ilość 8
Pamiętajcie że wcześniej aby mieć potomstwo trzeba zawrzeć w opisie swojej tury że para królewska idzie ze sobą zrobić to i owo(możecie pisać szczegóły inni gracze oprócz MG tego nie przeczytają
).
Małżeństwa są w grze jak najbardziej powszechne i większość z nas, jeśli nie wszyscy będzie wydawać córki danemu władcy lub synom innej frakcji, lub też, jeżeli nie chcemy ich oddawać żadnemu możemy wydać za naszych generałów albo wcale pozostawiając potomstwo bez małżeństwa... Pamiętajcie jednak, że jeżeli wasz Władca umrze na tron wejdzie potomek lub w przypadku niektórych ras potomek damski, który raczej już będzie musiał się ożenić, jeżeli chcemy by linia naszej dynastii by przetrwała... Pamiętajmy, że Małżeństwa również gwarantują sojusz to lepsze niż papierowe zawarcie sojuszu z podarunkiem w postaci surowca bądź pieniędzy, dlatego warto wydawać za mąż córkę lub prosić o rękę księżniczki dla nas lub potomka by dane państwo nas nie atakowało.
Archaludzie niezostali tu przedstawieni ponieważ są rasami Niegrywalnymi i u nich to wygląda co nieco inaczej...
Mieszańce: Ze względu na to że czasem będą mieszane rasy przez małżeństwa typu elf - człowiek oto jak wygląda długosć życia mieszańców:
Półelf - 250 tur (dojżewanie 50 tur)
Półork - 70 tur (dojżewanie 15 tur)
Półwampir - 120 tur (dojrzewanie 20 tur)
Półczart - 120 tur (dojrzewanie 20 tur)
Uwaga
: Pamiętajcie że na początku gry WSZYSCY władcy są Kawalerami a za tym idzie też że nie maja narazie ŻADNYCH potomków
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin