Landaroth: Autorska Strategia Fantasy
Zawieszona na czas nieokreślony
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna
->
Stare Zasady i Reguły
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Reformy Gry
----------------
Mechanika
Fabuła
Landaroth znany z ksiąg
----------------
Mapy
Kultura Państw
Kalendarz
Historie i Mity
Poradnik
Landaroth na codzień
----------------
Dyplomacja - sprawy zewnętrzne
Nastawienia państw - sprawy wewnętrzne
Obóz Najemników
Potyczki
Gildia Bohaterów
Landaroth: MS-RPG
----------------
Ogłoszenia o sesjach i ich komentarze.
Trwające sesje
Wszystko związane z RPG w Landaroth'cie
Karczma
----------------
Rzeczy ważne
Mniej ważne rzeczy
Testy
Zgliszcza
----------------
Stare grafiki
Kultury państw
Przykład Państwa
Stare Zasady i Reguły
Stare Ważne rzeczy
Stare mniej ważne rzeczy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Amras
Wysłany: Pon 16:00, 01 Maj 2006
Temat postu:
Tak też myślałem wyjdzie że zabił 5 Wogóle sie zastanawiam czy nie zrobic dodatkową tabele dla silniejszsych jednostek
Sierżant Aramil
Wysłany: Pon 15:48, 01 Maj 2006
Temat postu:
a co jeśli komuś z równania wyjdzie na przykład 21?
Amras
Wysłany: Nie 22:47, 30 Kwi 2006
Temat postu: Zasady Walki
Zasady Walki
By wykonać każdy atak - zarówno wręcz jak i dystansowy - rzucamy kostką k20 i dodajemy do tego współczynnik Ataku (wręcz lub dystansowego – w zależności od podejmowanej przez nas akcji) oraz odejmujemy współczynnik Obrony oddziału, który dana jednostka atakuje.
Czyli mamy prosty wzór:
x (k20) + Atak Jednostki – Obrona Przeciwnika = Równanie zabitych
Przykład:
12 + 4 - 4 = 12 = 1 zabity
Uwaga! W zależności od tego, jaki będzie wynik rzutu, otrzymamy liczbę zabitych żołnierzy w atakowanym oddziale. Poniższa tabelka pokazuje, jak to się zmienia w zależności od ostatecznego wyniku rzutu.
20+
= 5
20-18
= 4
17-12
= 3
11-6
= 2
5-1
= 1
Aczkolwiek, gdy sami tracimy jednostki nie możemy zabijać więcej niż mamy własnych żołnierzy - ilość zabitych wrogów się zmniejsza.
+20 - 16
– standardowo
15 - 11
– maks
3
(czyli jeśli nam wypadnie od 19 do 16 to jest to bez znaczenia bo i tak wynik będzie równy 3; jeśli jednak wynik będzie równy 20, zabici zostają 4 żołnierze)
10 - 6
– maks
2
(czyli jeśli nam wypadnie od 19 do 11 to jest bez znaczenia bo i tak wynik będzie równy 2; jeśli jednak wynik będzie równy 20, zabici zostają 3 żołnierze)
5 - 1
– maks
1
(czyli jeśli nam wypadnie od 19 do 6 to jest bez znaczenia bo i tak wynik będzie równy 1; jeśli jednak wynik będzie równy 20, zabici zostają 2 żołnierze)
Podobnie, aczkolwiek nieco inaczej sprawa się ma z oddziałami Konnymi czy Magicznymi, gdzie mamy jedynie 10 żołnierzy - ale pamiętajcie, że zasady są te same, co z piechotą.
10 - 8
= standardowo
7 – 5
= 3 maks zabitych
4 – 2
= 2 maks zabitych
1
= 1 maks zabitych
Dotyczy to wszystkich ataków - zarówno wręcz jak dystans.
Wyjątkiem są jednostki magiczne gdzie ilość magów czy kapłanów nie ma znaczenia na ilość obrażeń zadawanych przez czar, w związku z tym niezależnie od ich ilości za każdym razem jednostka (oczywiście tylko w wypadku atakowania czarami) atakuje standardowo.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin